Fri frakt över 350 kr!

Frågor & Svar

Beställning

Hur vet jag att beställningen har gått igenom?

När du lägger en beställning hos oss skickar vi en e-post med en detaljerad orderbekräftelse med pris, adress och produkter. Var noga med att uppge att informationen stämmer innan du skickar iväg beställningen.

Varför har jag inte fått någon orderbekräftelse?

Om du inte har fått någon orderbekräftelse så kan det bero på att du skrivit fel e-post, att beställningen inte har gått igenom eller att den har hamnat i din skräppost. Kontakta oss via kontaktformuläret  eller mejla oss på support@zalinstore.se så kan vi kontrollera din order och skicka en ny orderbekräftelse.

Det går inte att beställa. Hur går jag tillväga?

Kontakta oss via kontaktformuläret  eller mejla till oss på kundtjanst@zalinstore.se, så kan vi hjälpa dig att göra en beställning.

Är det säkert att handla hos er?

Zalin Store (871110-9176) följer trygg e-handels regler och rekommendationer. Det betyder att du kan känna dig trygg och säker när du handlar av oss.
All hantering av konsumentens uppgifter sker krypterat med högsta säkerhetsnivå, med hjälp av ett SSL-certifikat.

Kreditkortsinformationen sparas aldrig hos oss och vi lämnar inte ut personuppgifter eller e-postadresser till tredje part.

Kan jag lägga till/byta varor när min beställning redan är gjord?

Det går tyvärr inte att komplettera, ändra i, eller avbeställa en order efter att den har lagts och bekräftats. Skulle du ångra ditt köp har du dock alltid 14 dagars ångerrätt enligt lag om distansavtal och avtal utanför affärslokaler. Ångerfristen börjar löpa från den dag du tagit emot produkten.

Kan jag beställa från ett annat land än Sverige?

Nej, Zalinstore levererar endast inom Sverige.

Jag skrev fel leveransadress. Går det att ändra?

Om du har skrivit fel adress, skicka ett mejl till oss så snabbt som möjligt, då vi är väldigt snabba på att skicka. Kontakta oss via kontaktformuläret  eller mejla till oss på support@zalinstore.se

Vad gör jag om produkten jag vill beställa är slut?

Om en produkt som du vill köpa är slut på lager kan du lägga en bevakning på produkten och därefter får du ett mejl när produkten finns att beställa igen.

Gör enligt följande:

• Gå in på produkten.
• Klicka på ”Bevaka produkt”.
• Skriv in din e-post.

Min beställning är skickad, men har inte kommit fram. Var är den?

Om din beställning inte kommer fram till dig kan det vara av flera anledningar.

– Paketet får inte plats i brevlådan. Då skickas det till närmaste utlämningsställe och du blir aviserad. Detta kan ta någon extra dag.
– Vi har fel adress till dig. Då kommer paketet tillbaka till oss.
– Paketet har försvunnit i posthanteringen.

Om paketet inte har kommit fram efter sju dagar, kontakta oss på support@zalinstore.se

Kan jag avbeställa min order?

Det går tyvärr inte att komplettera, ändra i, eller avbeställa en order efter det att den har lagts och bekräftats.

Leverans och frakt

Hur lång tid tar det att få min beställning levererad?

Beställningar hos oss skickas inom 2-3 arbetsdagar.

Efter att du har lagt en order hos oss ska den packas i vårt lager samt skickas med posten. Ibland kan vi även beställa produkten du vill ha från leverantör och då kan det tillkomma tid i leveransen. Vi håller oss innanför ramarna för att produkten ska levereras i tid, men ibland kan det ske att posthanteringen blir försenad och detta kan vi inte påverka.

Kontakta oss på support@zalinstore.se om du vill ha information om din leverans.

Har ni en butik jag kan besöka?

Vi har ingen fysisk butik, utan är en e-butik med lager i Norrköping.

Kan jag hämta varorna hos er?

Nej, vi har ingen fysisk butik att hämta varorna från, utan allting skickas endast via post.

Vilka fraktbolag använder ni?

Vi skickar med Postnord (Posten).

Hur gör jag om jag har fått fel vara?

Om vi har skickat fel vara till dig, kontakta oss via kontaktformuläret  eller skicka ett mejl till support@zalinstore.se. Vi återkopplar med vidare instruktioner.

Jag råkade beställa fel, vad gör jag?

Det går tyvärr inte att komplettera, ändra i, eller avbeställa en order efter det att den har lagts och bekräftats. Skulle du ångra ditt köp har du dock alltid 14 dagars ångerrätt.

Gör enligt följande:
1. Packa ner varorna.
2. Skicka paketet till:
Norrköping – Bäckgatan 26 – 60347

Betalning

Vilka betalningsalternativ finns tillgängliga?

Vi samarbetar med Klarna för kunna erbjuda dig flexibla och enkla betalningslösningar

Var är min faktura? När kommer min faktura?

Din faktura kommer på mejl när din order är skickad. Om den inte har kommit efter några dagar efter leveransen kontakta oss så skickar vi den igen. Det är viktigt att e-posten stämmer vid beställning för att fakturan ska komma fram.

Hur lång tid tar det att bli återbetalad?

Vi återbetalar för returer när vi har fått in produkten till oss och sett att den är i bra skick. Pengarna återbetalas inom 30 arbetsdagar.

Varför fungerar inte min rabattkod?

Har du en rabattkod som du vill använda, klicka på “Rabattkod” på vänster sida om kassan och skriv in koden. Det är viktigt att skriva de stora och små bokstäverna exakt som det står i koden. Om den inte fungerar kan det vara för att den inte är giltig längre. Du kan kontakta oss för att få reda på rabattkodens giltighetstid.

Varukorg